داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیان مشهد و شهرداری گنبدکاووس در لیگ برتر والیبال | برد آسان نیان در سالن مهران

  • کد خبر: ۱۹۸۱۳۴
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیان مشهد و شهرداری گنبدکاووس در لیگ برتر والیبال | برد آسان نیان در سالن مهران
چهارمین برد والیبالیست‌های نیان الکترونیک در لیگ برتر امسال، مقابل شهرداری گنبد رقم خورد.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته نهم لیگ برتر والیبال ایران عصر امروز (یکشنبه ۱۲ آذرماه ۱۴۰۲) بصورت همزمان در شهر‌های مختلف ایران برگزار شد. در یکی از حساس‌ترین مسابقات که اهمیت زیادی برای فرار از منطقه خطر جدول داشت، تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد در سالن مهران به مصاف شهرداری گنبد رفت و در یک بازی نسبتا آسان موفق شد از سد حریف خود بگذرد.

شاگردان حامد صمدی در این مسابقه پوریا یلی را در اختیار نداشتند و همین باعث شد تا تعداد جوانان کم تجربه نیان بیشتر از بازی‌های قبلی شود. کاپیتان ملی پوش تیم مشهدی در تمرینات هفته پیش دچار مصدومیت شد و شنیده‌ها حاکی از آن است که حداقل دو هفته دیگر هم از میادین دور خواهد بود.

نیان الکترونیک ۲۵ - شهرداری گنبدکاووس ۱۷

بازی با برتری نیان الکترونیک شروع شد و نماینده مشهد در روزی که پوریا یلی کاپیتان خودش را در اختیار نداشت موفق شد ضمن ارائه یک نمایش بی نقص با اختلاف ۸ امتیاز این دست را به سود خودش تمام کند. درخشش امین نجفی در پست پاسور و اجرای برنامه‌های متنوع در خط حمله نیان، یکی از اصلی‌ترین دلایل رقم خوردن این نتیجه بود.

نیان الکترونیک ۲۲ - شهرداری گنبد کاووس ۲۵

تیم مهمان که کم‌کم با جو سالن آشنا شده بود و از شوک شکست دست اول خارج شده بود از همان ابتدا با توپ پر وارد زمین شد. همین اتفاق باعث شد تا امتیازات این دست شانه به شانه جلو برود و در نهایت این تیم مهمان بود که موفق شد نتیجه این ست را به نام خودش بزند. دفاع بی نقص و آبشار‌های کنترل شده بازیکنان گنبد در این ست بازیکنان نیان را حسابی کلافه کرده بود.

نیان الکترونیک ۲۵ - شهرداری گنبدکاووس ۱۷

شاگردان حامد صمدی یک بار دیگر در این ست بازی را به دست گرفتند و از همان شروع اختلاف لازم را ایجاد کردند. فشار هواداران از روی سکو‌ها هم عامل دیگری بود تا بازیکنان جوان گنبد تمرکز لازم را نداشته باشند. دریافت‌های ضعیف و خطای سرویس‌های بازیکنان تیم مهمان در کنار دفاع روی تور عالی بازیکنان نیان، در نهایت این ست را به کام میزبان تمام کرد.

نیان الکترونیک ۲۵ - شهرداری گنبدکاووس ۲۲

سرویس‌های بی‌نقص یونس جوان و امیر پژومان در کنار آبشار‌های بی‌نقص و دیدنی یوسف کاظمی بازهم این ست را به نام نیان ثبت کرد. دریافت‌های خوب مشهدی و رحیمی با نقشه‌های خلاقانه امین نجفی همراه می‌شد و باعث برتری شاگردان حامد صمدی در این دست و در مجموع بازی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->